2013. szeptember 15., vasárnap

A bizottságról


Korábbi, „Képviselőtestületi ülésen jártunk” című bejegyzésünkben megemlítettük, hogy augusztus 29-én a Képviselőtestület döntött arról, hogy létrehoz egy bizottságot. Az ülésen sajnos nem vált világossá számunkra, hogy pontosan milyen hatáskörökkel rendelkezne a bizottság, kik lennének a tagjai stb. Éppen ezért az ülésen azt kértem, hogy írásban kapjam meg a határozat szövegét, és azt ígértem, hogy kézhezvételtől számított 3 napon belül a lakosság választ ad a felvetésre.
 
A határozatot jegyző úrtól szeptember 10-én a képviselőtestületi ülésen átvettem.

 



 

A lakosság a határozat szövegét és az építkezéssel kapcsolatban kialakult helyzetet tekintve az alábbi levelet küldte el elektronikusan polgármester úrnak és jegyző úrnak.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése